Website RZLKN (1).jpg
Kerstflyer kerk (3).png

WELKOM THUIS!

Fijne feestdagen voor jou & je familie!

Het wonder van Kerst komt dichterbij na weer een bijzonder jaar. Het is een perfect moment om stil te staan bij wat het afgelopen jaar je gebracht heeft en plannen te maken voor het komende jaar. Hoe dan ook staan de feestdagen in de Rozenlaankerk in het teken van de geboorte van onze Redder Jezus. Hij brengt Licht in de duisternis, liefde in overvloed, vreugde, vrede en hoop voor de toekomst. Dat nieuws, dat Evangelie, is voor iedereen, overal. Jezus is de Koning die kwam om de mensen, ons, te redden.

"Kom Thuis met Kerst” is onze uitnodiging aan jou. En het is ons een voorrecht om je uit te nodigen om deze Kerst stil te staan bij Jezus' geboorte. Ons gebed is dat je deze Kerst mag ervaren dat God simpelweg van je houdt en mét je wil zijn. En of je dat nu viert in de Rozenlaankerk, een andere kerk, met familie of gewoon lekker zelf op de bank, je bent hoe dan ook welkom en we houden een plekje voor je vrij.

We bidden je toe dat geluk en genade je zullen volgen, alle dagen van je leven.

Psalm 23 vers 6 NBV

De kerkenraad van de Rozenlaankerk

Kerst in de Rozenlaankerk
WANNEER
25 dec 2023 10:00 – 11:00
WAAR
Rozenlaankerk,
Rozenlaan 11, 2935 SV Ouderkerk aan den IJssel, Netherlands

KERSTNACHT IN OUDERKERK

Poster Kerstnacht23.png

Meer dan 5000 lichtjes in en om de kerk

2 grote kerstbomen

10 liter chocomel

Voor één Koning

Kerst in de
Rozenlaankerk in cijfers

ONS KERSTMAGAZINE 'THUIS'

Vraag gratis het Kerstnummer van het Rozenlaankerk magazine 'Thuis' aan. Vol met inspirerende verhalen, diepgaande studies en prikkelende overdenkingen - volledig in Kerst stijl geschreven. Meerdere nummers aanvragen om uit te delen? Dat kan!

Website RZLKN.jpg

NU AL ZIN IN PASEN?

We vieren de feestdagen altijd op een bijzondere manier in de Rozenlaankerk. Als je je aanmeldt voor onze maandelijkse nieuwsbrief, ben je als eerste op de hoogte van aankomende diensten, evenementen en het laatste nieuws uit het Leven van de Rozenlaankerk.