SUNDAY
NIGHT
HOUR

IEDERE MAAND EEN DIENST VOOR JONG & OUD

Iedere Sunday Night Hour staat in het teken van de mooiste liederen, een prikkelende boodschap en ontmoeting met elkaar. We hopen dat je je thuis voelt in de Rozenlaankerk en dat je tijdens deze diensten tips krijgt om je leven met Jezus richting te geven. We aanbidden God om wie Hij is en zingen tot eer van Hem. We kunnen niet wachten tot we je ontmoeten bij onze Sunday Night Hour-diensten!

PAAS PRAISE MET JOY WORSHIP

Op Eerste Paasdag vieren we dat Jezus' álles voor jou over had! Zelfs Zijn eigen leven. Onder leiding van Joy zingen we tot eer van onze Koning. De avond begint om 18.30 uur in de Rozenlaankerk. Deze samenkomst is ook mee - én terug te kijken via onze gratis livestream.

PROGRAMMA

Alle diensten beginnen om 18.30 uur in de Rozenlaankerk (Rozenlaan 11, Ouderkerk aan den IJssel). Hieronder vertellen we je meer over wie en wat er op de planning voor de komende maanden staat.​

28 april

Met Diederik van os van Youth For Christ & All to You